url:

Kundefokus

Vi ønsker å gjøre din opplevelse hos oss så god som mulig. Vi skal være tilgjengelig for deg når du trenger det, ha fokus på dine behov, og gi deg informasjon, råd og tannbehandling med forutsigbare kostnader. Vi ønsker generelt å levere litt over din forventning – kanskje til og med lure frem et smil?

Om du enten har hatt en god eller dårlig opplevelse så setter vi pris på at du forteller oss om det – på den måten kan vi lære av hvordan du opplevde oss og finne ut hva vi kan gjøre for å bli bedre. Fortell oss om din opplevelse her. 

Tilgjengelighet
Tilgjengelighet betyr å være der du trenger det, når du trenger det. Har du slått ut en tann fordi du mistet styringen på sykkelen og trenger en akutt time, eller ganske enkelt trenger en time som passer inn i en travel hverdag så er det bare å si ifra – vi skal gjøre vårt beste for å kunne stille opp når DU trenger oss. Våre klinikker er dessuten sentralt lokalisert og enkle å komme til, enten via offentlig transport eller bil.

Ivaretakelse
Vi bryr oss om deg som menneske, kunde og pasient – det er deg og dine behov som teller! Kanskje du har tannlegeskrekk og lurer på om det mulig å få beroligende før behandling – kanskje til og med bli behandlet i full narkose? Kanskje ønsker du å vite hva du kan gjøre for å endre et smil du har vært misfornøyd med i mange år? Eller kanskje lurer du ikke på noe som helst, men vil at behandlingen skal være rask og effektiv. Det er ingen fasit som gjelder for alle – vi ønsker å gi det som er best for deg!

Forutsigbare kostnader
Du som pasient skal alltid informeres om ulike behandlingsalternativer med tilhørende kostnader, risiko og prognose. Ikke bare fordi vi er pålagt dette gjennom pasientrettighetsloven, men fordi vi er din rådgiver og støttespiller. Våre behandlere skal alltid ta deg som pasient med på råd når det gjelder valg av behandling og tilhørende kostnader. Selvsagt kan både behandling og kostnader vise seg å bli mer omfattende enn først antatt, akkurat som bilen din er på verksted. Dette gjør det bare enda viktigere å holde deg informert og konsultere deg underveis. Ingen behandling er dessuten evigvarende, det er derfor viktig at du som pasient er informert om hvilke resultater og prognoser som er realistiske å kunne forvente seg.